söndag 1 juli 2012

Semestern…..

…har börjat och Tekla, Iris och jag började den med att åka till:

http://www.hastohalsa.se/default.asp

Sophie är en hundfysioterapeut som gick igenom Tekla VÄLDIGT grundligt, masserade, laser och hon fick ligga på en vibrationsplatta.

DSCN1669

Nu ska vi se om vi inte får rätt på lilla prinsessans problem!!!

Troligtvis lider hon av kronisk magkatarr Ledsen men det finns “bot” för det! Vi ska börja med att få rätt på PH-värdet, Sophie skall skicka medicin till Tekla. En sak som vi började med, med EN GÅNG, hon får mat 4 ggr/dag.

Vill bara att hon ska bli bra NU men förstår att det kommer att ta lite tid!

Semestern, tja den ska fortsätta i lugnets tecken, ta en dag i taget Rullar runt på golvet och skrattar men det blir väl lite utflykter bl a så tar Sofie, Vilja, Tazza, jag och mina töser husvagnen Hulda en runda uppåt i Sverige, för Hulda är inte såld och då tänkte vi att passa på att utnyttja henne BlinkarTummen upp

Hoppas alla mina vänner får en skön semester!

Inga kommentarer:

Mina underbara kids

Mina underbara kids