måndag 16 januari 2012

Fin träning…..

 

……..blev det idag (måndag)när jag fick ha matte ALLDELES för mej själv på klubben!! Första allmänna träningen och vi var “bara” 4 ekipage + Christina som höll i träningen. Blev lite extra med oss, platsliggning, kontaktträning med olika moment, budföring, läggande under gång. Matte hade olika bestämda åsikter om VAD som skulle tränas, och DET blev utfört. Hörde när Christina sa till matte: VAD hon har växt, då tänkte jag genast på min vikt men förstod när matte svarade att det var ju inte DET de diskuterade utan hur lugn och duktig jag var när jag tränade OCH fokuserad på min matte….SÅKLART jag är!!!! Finns inget roligare än att träna med min matte, dessutom slippa Iris och Fi under träningen är helt underbart! //Tekla

DSC_0049 kopiera

Inga kommentarer:

Mina underbara kids

Mina underbara kids