tisdag 27 december 2011

3* spår

Dagen började väl inte så bra…..Förvirrad men då kan den ju inte bli sämre, bara bättre Tummen upp. Trött som bara den i ryggen, inte haft någon bra “sovnatt” heller. Så nästan hela förmiddagen drog jag runt och gjorde…..just ingenting!

Men med lite lunch i magen så gick jag ut och la ett blodspår, därefter plockade upp allt papper i garaget från julen, Malin kom gåendes och hjälpte mej köra bort och kasta det. Därefter tog vi en tur till Kävlinge för Malin skulle ha kattsand. Sedan blev det en Kaffekopp hos henne.

När jag kom hem så började jag ta ut Tekla så hon fick gå spåret först. Lite “stirrig” början men hon hade laddat enda sedan hon såg att jag tog klöven och gick ut det. Där bakefter i linan så passade jag på att slänga lite apporter bakom mej i spåret så när Tekla var färdig och fått lekt lite med sin klöv så var det dax att gå hem och hämta Iris. Damen hade brått och hon var lika taggad som sin dotter och då missade hon en apport men jag lät den ligga. Efter lite bollkastning när hon hittat sitt slut så gick vi hem så jag kunde hämta Fi som fick vara sist ut. Hon tar det i alla fall lugnt, tar både blodspåret OCH hämtar apporten som Iris missat Rött hjärta……..en schapendoes kan minsann också!!!!!

IMG_0282

Inga kommentarer:

Mina underbara kids

Mina underbara kids